دلم نمیخواد بعد از چند ماه بیخبری یهو ازت خبری بشه و وانمود کنی که هیچ اتفاقی نیفتاده و من دلم هرّی بریزه...
ترجیح میدم روی تاب بشینم با پام یه لگد محکم به زمین بزنم و خودمو بکشونم سمت آسمون و وقتی دارم بر میگردم سمت زمین، واسه ده ثانیه دلم هرّی بریزه...
آخ که این احساس چقدر دلنشینه...
اندر امیدوارى...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: هرّی,بریزه, نویسنده: بازدید: 227 تاريخ: شنبه 25 شهريور 1396 ساعت: 23:26